2008. szeptember 5., péntek

Díjat Kaptam!!!


Ezt a Díjat Katától (Mercy) kaptam,
nagy megtiszteltetés, nagyon köszönöm!!!

Játékszabály:
1. Tüntesd fel a blogodon azt a személyt, akitôl a díjat kaptad.
2. Mutass be minimum 7 blogot, amit szépnek és kreatívnak találsz.Jelezd nekik,hogy megkapták a Brillante weblog 2008-at.
3. Ha lehetséges,tegyél fel képeket a nyertes blogokról.

Règlement:
1. A la réception du prix, indiquer le nom et le lien
vers le blog qui vous a récompensé
2. Choisir 7 blogs ou plus que vous trouvez créatifs et beaux
Noter leurs noms & liens
Les prévenir qu’ils ont obtenu le prix “Brillante Weblog 2008″
3. Exposer la photo des blogs gagnants (facultatif)

Az én díjazottjaim:
1., Madame Bijou



2., Tideneu


3., Briggancs


4., Fszeva


5., Zita


6., Mary


7., Szizsu


A lista összeállítása rettentően nehéz feladat volt...
Ha igazságos akartam volna lenni "éveken át" sorolhattam volna a neveket!
Inspirációt és személyes segítséget viszont tőlük kaptam a legtöbbször!
AMIT EZÚTON IS NAGYON KÖSZÖNÖK!!